Search found 29 matches

by bensevdimdeneoldu
18 Dec 2006, 14:35
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Bir arkadasimin karakalem calismasi
Replies: 14
Views: 21987

Başarılı bir çalışma olmuş. Çizen arkadaşımızın elleri dert görmesin.[/img] :D
by bensevdimdeneoldu
15 Dec 2006, 11:31
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: devam edelim
Replies: 9
Views: 4007

Emre kardeş harikasın. Emeğine sağlık. Keşke bende de böyle bir arşiv olsaydı da sizlerle paylaşabilseydim. Teşekkkürler...
by bensevdimdeneoldu
07 Dec 2006, 14:52
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Ben Topraktan Bir Canım VHS Kapağı
Replies: 2
Views: 1012

Baba sende de amma değişik resimler varmış be. Eyvallah devamını bekleriz.
by bensevdimdeneoldu
07 Dec 2006, 14:49
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Kahır ve Bir Yudum Mutluluk Afiş...
Replies: 3
Views: 1431

Sağolasın kardeşim güzel resimler.
by bensevdimdeneoldu
06 Dec 2006, 13:39
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Kır Gönlünün Zincirlerini-Filminden Resimler
Replies: 9
Views: 3885

Çalışmaların için teşekkürler. Hepsi en can alıcı sahnelerden seçilmiş. Eyvallah.
by bensevdimdeneoldu
06 Dec 2006, 13:36
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Orhan Gencebay Resim Calismalarim Version 1
Replies: 9
Views: 4603

Eyvallah kardeş çok güzel bir çalışma. Devamının gelmesini dileriz.
by bensevdimdeneoldu
06 Dec 2006, 13:32
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Orhan Gencebay Basında
Replies: 8
Views: 1823

Çok mükemmel teşekkürler.
by bensevdimdeneoldu
02 Dec 2006, 23:05
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Avrupa basımlı Kapakları/1
Replies: 3
Views: 1328

Eyvallah kardeş çok güzel resimler.
by bensevdimdeneoldu
07 Nov 2006, 15:39
Forum: Orhan Gencebay - Sesli Kayıtlar
Topic: şöför Filminden Tutuldu Ellerim değişik versiyon
Replies: 6
Views: 3658

Bu film piyasada mevcut. Bir alışveriş sitesi aracılığıyla bile rahatlıkla satın alınabilir. Saygılarımla...
by bensevdimdeneoldu
02 Nov 2006, 17:45
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Eh biraz(cık) ta bizden bölüm -3 :)
Replies: 23
Views: 6741

sağolasın baba süper resimler be...
by bensevdimdeneoldu
01 Nov 2006, 17:12
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: buyrun sevgili gönül dostları
Replies: 5
Views: 1790

sağolasın kardeş özellikle siyah-beyaz olan o küçük resim bi harika (vesikalık gibi olan)[/b]
by bensevdimdeneoldu
30 Oct 2006, 16:47
Forum: Orhan Gencebay - Videolar
Topic: GENCEBAY ORHAN SLAYT VIDEO
Replies: 7
Views: 2628

Sağolasın kardeş başarılı bir çalışma olmuş.
by bensevdimdeneoldu
30 Oct 2006, 16:44
Forum: Orhan Gencebay - Videolar
Topic: Zulüm Filminden 3 klip
Replies: 2
Views: 1250

Eyvallah kardeş ellerine sağlık
by bensevdimdeneoldu
27 Oct 2006, 15:48
Forum: Orhan Gencebay - Sesli Kayıtlar
Topic: BÜYÜMÜ YAPTIN
Replies: 8
Views: 3873

emregencebay kardeş bu eseri uzun zamandır arıyordum. Plak kaydına ulaşabildim lakin orjinal kaydını bulamadım. Bu eser zamanında senin de belirttiğin gibi 'yarabbim' ve 'çilekeş' isimli albümler içinde Almanya'da yayınlandı. Benim senden ricam bu eseri rapid'te yayınlaman. Hemenpaylaş kısa bir zama...
by bensevdimdeneoldu
26 Oct 2006, 16:00
Forum: Diğer Sanatçılar Tarafından Seslendirilen Eserleri
Topic: NEŞE KARABÖÇEK SENİ BULDUMYA
Replies: 6
Views: 2987

SLM ARKADAŞLAR Neşe Karaböcek bu eseri iki defa yorumlamış. Birinde eserin orjinaline sadık kalmış, diğerinde ise farklı bir yorumla eseri icra etmiş. Farklı yorumunda eserin ilk 30-40 saniyesinde enteresan bir biçimde 'ayyy' diyerek bağırıyor. Açıkcası bu farklı yorumundan pek hoşlanmadım. Saygılar...
by bensevdimdeneoldu
01 Aug 2006, 14:33
Forum: Orhan Gencebay - Videolar
Topic: LEYLA İLE MECNUN FİLMİNDEN HABERİN VARMI
Replies: 4
Views: 1959

sağolasın kardeş
by bensevdimdeneoldu
01 Aug 2006, 14:31
Forum: Filmleri
Topic: FİLM
Replies: 6
Views: 4736

Arkadaşlar filmler 4 yıldan beri aralıklarla piyasaya çıkmakta. Bulmanın en kolay yolu çıktıkça hemen almak. Bulamayan arkadaşlar alışveriş sitelerini de kullanabilirler (weblebi gibi). Benim ulaşabildiğim en son filmlerle (vazgeç gönlüm , şöför) sayı 11'e çıktı.Saygılar
by bensevdimdeneoldu
27 Jul 2006, 11:42
Forum: Diğer Sanatçılar Tarafından Seslendirilen Eserleri
Topic: BATSIN BU DÜNYA
Replies: 18
Views: 7589

Arkadaşlar zaten eserin içinde de "Kula kulluk eden Tatlıses'e yazıklar olsun" sözleri geçiyor. Bu şarkıyı seslendiren İbrahim Tatlıses'in ta kendisi. İbo'nun "bir görüşte aşık oldum" yorumunu dinlemiştim geçenlerde. Bu kez de müzikal altyapıyı çok değiştirdiğini gördüm. Öyleki Ş...
by bensevdimdeneoldu
27 Jul 2006, 11:27
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: TANIŞALIM
Replies: 120
Views: 65204

Hoşbulduk kardeşler. Kusura bakmayın evimde internet bağlantısı olmadığı için foruma her gün giremiyorum. O yüzden mesajlarınıza bazen geç bakma şansım oluyor. Aranıza katılmaktan çok mutluyum. Burası çok güzel bir ortam. Zamanla daha da kaynaşırız inşaallah. Hepinize selamlar...
by bensevdimdeneoldu
20 Jul 2006, 12:10
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: TANIŞALIM
Replies: 120
Views: 65204

Selam arkadaşlar
Adım HAKKI OLGUNSOY
Mesleğim ÖĞRENCİ
Yaşım 22
Memleketim SİNOP
Yaşadığım İl İSTANBUL

hepinize saygılarımla