9 uygun sonuç bulundu

gönderen deepblue
17 Mar 2007, 10:27
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: 65 MİLYON BABALIĞIMIN TESCİLİDİR
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 15168

Bazı arkadaşlar canlı performans konusundaki yorumlarında kendilerine göre üstadı resmen ti ye almaya kalkışmışlar. Koskoca sanatçı yalan mı söylüyor yani ? Orhan Gencebay gibi birisi asla boş şeyler konuşmaz. Kendi ağzından birşeyleri yaparım diyor ise, ona artık sadece saygı duymak gerekir diye dü...
gönderen deepblue
04 Şub 2007, 16:02
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Son Kasetteki Şarkıların Makamları ( Ken Yorumum )
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 18395

Şu 1000 tane eserin adını bilen varmı dostlar. hadi albüm ve plak olarak 400 küsuru yayınlandı onları biliyoruz. kalan eserler nedir ne değildir bir bilgi sahibi olan varmı? En azından bunların bir liste halinde yayını yapılamaz mı? anlamak mümkün değil... Yanında yakınında bunları derleyip toparlay...
gönderen deepblue
03 Şub 2007, 14:14
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Son Kasetteki Şarkıların Makamları ( Ken Yorumum )
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 18395

Teşekkürler senfonik kardeş; Anlaşılıyorki onu canlı olarak dinlemek mümkün değil.Kendiside bunun farkında herhaldeki tüm ısrarlara rağmen canlı okumaktan kaçınıyor. Ben ondan öyle büyük konserler falan beklemiyorum.Beklentim Sadece çok iyi bir şekilde hazırlanıp çıkacağı en fazla 10 şarkılık bir tv...
gönderen deepblue
03 Şub 2007, 11:58
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Son Kasetteki Şarkıların Makamları ( Ken Yorumum )
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 18395

gencebay müziğe başlarken vokal şan olarak başlamadı o enstrumanistti herşeyden önce..bi nevi zorla solist yapıldı.. ama o herşeyi kasetlerden kazandı zamanında..! konserler vermeden bu bi alışkanlık oldu..! zaten işin mutfağını seven biri olarak tercih etmedi gerek duymadı..artı mükemmeliyetçi bir...
gönderen deepblue
03 Şub 2007, 11:05
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Son Kasetteki Şarkıların Makamları ( Ken Yorumum )
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 18395

Orhan Gencebay'ın ses performansı hakkındaki yanıtlarınız için teşekkür ederim. Farklı görüşler dile getirilmiş. Mükemmeliyetçi olmasını kabul ediyorum ama bu kendi elinde olan bir şey.Pekala çok iyi bir şekilde hazırlanıp 4-5 şarkılıkta olsa mini bir TV konseri yapabilir.(Özellikle TRT stüdyolarınd...
gönderen deepblue
02 Şub 2007, 19:57
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Son Kasetteki Şarkıların Makamları ( Ken Yorumum )
Cevaplar: 26
Görüntüleme: 18395

Merhaba arkadaşlar, Bir konuda değerli görüşlerinizi alabilirmiyim? Gerek bu albümde gerekse normal zamanlarda Orhan Gencebayın ses performansı hakkında neler söylenebilir. Şahsen ben bu albümdeki performansını gayet iyi bulduğumu söyleyeyim. Ancak üstadı uzun zamandır takip eden biri olarak ne zama...
gönderen deepblue
14 Oca 2007, 22:18
Forum: Orhan Gencebay - Videolar
Başlık: Bugün Senin Dogum Klibi (Orjinal)
Cevaplar: 9
Görüntüleme: 7898

Paylaşım için teşekkürler
gönderen deepblue
05 Oca 2007, 19:12
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Yeni Albüm Yorumları Buraya
Cevaplar: 222
Görüntüleme: 149617

Bu albümde 4 şarkı varki Gencebay ekolünün dışında özellikle dikkatimi çekiyor. her zamanki tarz dışında olan Mübarek ve Yargısız infaz ve zaman zamanda Doğum günün(olumlu anlamda)Bu eserler ondan bugüne kadar pek duymadığımız değişik çalışmalar olmuş. Besmeleyle başla ise biraz hafif kalmış, hem sö...
gönderen deepblue
05 Oca 2007, 18:15
Forum: Kapanmış Konular
Başlık: Yeni Albümün Top 10 u!
Cevaplar: 53
Görüntüleme: 33099

1-Mübarek
2-Aşkın hesabı olmaz
3-Doğum günün
4-Sensin benim çilegahım
5-Güneşimsin
6-Gülünce daha güzel
7-Yargısız infaz
8-Yeneceğim kendimi
9-Söylenmedik söz kalmadı
10-Besmeleyle başla