Search found 146 matches

by Buz Dağı
31 Jul 2007, 15:52
Forum: Orhan Gencebay ve Bağlama
Topic: İŞTE DÜNYANIN EN PAHALI SAZI ( ORHAN BABA'YA AİT OLAN SAZ )
Replies: 23
Views: 40633

Bencede 135 milyar olmuş, 135 milyon olmuş hiçbir şey farketmez. Önemli olan o sazın kimin ellerinde "konuştuğudur". Dikkatinizi çekerim, babamız eline hangi bağlamayı alsa, sazı nefes alıp veren bir canlı gibi konuşturur. Bu da O'nun kendi hüneridir ve paha biçilemez. Tabi en değerli sazı...
by Buz Dağı
31 Jul 2007, 15:36
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: Geleneksel Buluşma 2007 Yaz
Replies: 32
Views: 23793

Buluşma yerini ve saatini belirtirsen iyi olur abi. Karşıdan geleceğim, onun için...
by Buz Dağı
31 Jul 2007, 15:30
Forum: Piyasada Olmayan Eserleri
Topic: Kul Hatası
Replies: 9
Views: 5848

Bence bu intihar olayları şehir efsanelerinden başka birşey değil :lol:

Hepsi birilerinin uydurması. Yanlış anlama kardeş seni eleştirmiyorum... :wink:
by Buz Dağı
29 Jul 2007, 13:57
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: Geleneksel Buluşma 2007 Yaz
Replies: 32
Views: 23793

Hüseyin abi; büyük ihtimalle ben geleceğim ama sen, ben, ömer(idam makumu) dışında bu konunuya pek cevap veren yok. İsmail abi de gelecekse 4 kişi mi olacağız? Bu arada "büyük ihtimalle" diyorum. Şu an için kesin konuşmam biraz zor. Malum; şehir dışında olma ihtimalimi daha önce belirtmişt...
by Buz Dağı
29 Jul 2007, 12:52
Forum: Şiirleriniz
Topic: ****
Replies: 1
Views: 1825

Çok güzel. Duygularını mükemmel anlatmışsın. Bu güzel duygu yoğunluğunun devamını dilerim...
by Buz Dağı
27 Jul 2007, 20:46
Forum: Baytunca Şiirleri
Topic: İKİ ÖLÜMÜ YAŞAYACAK YÜREK...
Replies: 1
Views: 988

Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı...
by Buz Dağı
26 Jul 2007, 22:00
Forum: Piyasada Olmayan Eserleri
Topic: Kul Hatası
Replies: 9
Views: 5848

Ne söylesem yalan olur, ben de duymadım...
by Buz Dağı
23 Jul 2007, 21:35
Forum: Şiirleriniz
Topic: Selçuk Yıldırım - Şiirler
Replies: 12
Views: 6901

Gerçekten etkileyici bir şiir. Çok beğendim. Başarılarının devamını dilerim...
by Buz Dağı
15 Jul 2007, 21:37
Forum: Albümleri ve Şarkıları
Topic: ORHAN GENCEBAY ARABESKÇİ Mİ?
Replies: 46
Views: 35825

Artık GENCEBAY'ın fiili olarak bu konuda birşeyler yapmasının zamanı geldi.


Arabesk isminin geçtiği hiçbir yere gitmemeli, hiçbir programa katılmamalı, ve bu ismi kullananları uyarmalıdır.

Biz gönül dostları da, umudumuzu yitirmeden davamızdaki haklılığımızı savunmaya devam etmeliyiz.
by Buz Dağı
14 Jul 2007, 22:11
Forum: Albümleri ve Şarkıları
Topic: DİNLERKEN ÇEKİNDİĞİMİZ ŞARKILAR
Replies: 1
Views: 2454

Öncelikle hoşgeldin diyorum. Yalnız bu konu daha önce açılmıştı. Bir konu açmadan önce açılmışmı diye kontrol edersen iyi olur. Boşuna açmış olursun.
by Buz Dağı
09 Jul 2007, 23:30
Forum: Orhan Gencebay - Resimler
Topic: Gencebay ROCK - Bir Araya Gelemeyiz - 1975
Replies: 7
Views: 5735

Evet. Kesinlikle bir isim konacaksa "arabesk" adı verilerek kolaya kaçılmamalı. GENCEBAY MÜZİĞİ tam olarak araştırılmalıdır. Bu denli "büyük" ve "bilgin" bir müzik adamının böyle bir sıfatla basitçe isimlendirilmesi akla mantığa sığmaz. "İdam Mahkumu" arkadaşı...
by Buz Dağı
28 Jun 2007, 22:57
Forum: Orhan Gencebay - Videolar
Topic: Bi Kaç Video
Replies: 6
Views: 4848

Sağol dostum. Ellerine, emeğine sağlık. :)
by Buz Dağı
28 Jun 2007, 21:45
Forum: TV programları
Topic: ORHAN ABİ HALK SHOW
Replies: 10
Views: 8578

VHS: Video Home System yani; Ev Video sistemi. Betamax'tan sonra çıkan kasetli video sisteminin adıdır. Yani, bildiğimiz kasetli video... :wink:
by Buz Dağı
28 Jun 2007, 00:20
Forum: TV programları
Topic: ORHAN ABİ HALK SHOW
Replies: 10
Views: 8578

Allah razı olsun Murat abi. İyi ki varsın... :)
by Buz Dağı
28 Jun 2007, 00:13
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: Geleneksel Buluşma 2007 Yaz
Replies: 32
Views: 23793

Abi tamam o zaman. İsmail abi ile sen oradaysanız, bir terslik olmazsa ben kesin gelirim... :D
by Buz Dağı
27 Jun 2007, 16:38
Forum: Gönül Dostları Tanışıyor
Topic: Geleneksel Buluşma 2007 Yaz
Replies: 32
Views: 23793

Bir süredir kimseden ses seda çıkmıyor. Buluşma olmayacak mı yoksa? :(
by Buz Dağı
27 Jun 2007, 15:29
Forum: TV programları
Topic: ORHAN ABİ HALK SHOW
Replies: 10
Views: 8578

O program Kanal 6' da değilmiydi? Yoksa hafızam mı karıştı?

Peki Kanal 6'daki neydi? Hani oynadığı bir dizi vardı, o mu?

Videoları bulunsa çok iyi olur tabiki... :)
by Buz Dağı
26 Jun 2007, 20:12
Forum: Şiirleriniz
Topic: ****
Replies: 3
Views: 2744

Harika... Gerçekten çok güzel. Bravo...
by Buz Dağı
26 Jun 2007, 20:07
Forum: Şiirleriniz
Topic: ****
Replies: 3
Views: 2884

Bu da çok güzel. Gönlüne sağlık
by Buz Dağı
26 Jun 2007, 20:05
Forum: Şiirleriniz
Topic: "Neden Mi Gencebay ?..."
Replies: 4
Views: 3742

Ellerine, aklına fikrine sağlık...