Tanrıya Feryat

Filmleri, Tv.Show' u, Reklam Filmi.

Moderator: Yöneticiler

Post Reply
User avatar
VirtuE
Kıdemli Üye
Posts: 590
Joined: 17 Jul 2006, 14:51
Location: Trabzon-Ankara
Contact:

Tanrıya Feryat

Post by VirtuE » 10 Dec 2006, 23:27

Image
Gencebay'ın bu filmle bi alakası olmuşmu arkadaşlar?
Müzik yapımında filan..
Orhan Gencebay

Yiyiniz, içiniz fakat israf etmeyiniz. (A’raf Suresi:31)
Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla, ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlana)

gonuldostu
Deneyimli Üye
Posts: 88
Joined: 11 Sep 2005, 17:19
Location: ankara
Contact:

Post by gonuldostu » 10 Dec 2006, 23:30

tahminimi söyleyim, bu filimin çekildigi yıllarda ferdi özbegen kervan plagın sanatcısıydı dolayısıyla bu bakımdan baglantısı olabilir, zaten ferdi özgebegin ilk iki albümde gencebay şarkıları okuyordu

User avatar
sabır taşı
Kıdemli Üye
Posts: 1179
Joined: 26 Jan 2005, 18:32
Contact:

Post by sabır taşı » 10 Dec 2006, 23:33

ve zannedersem tanriya feryat sarkısını okumuşsada böyle bir şey olabilir..gonuldostuna katiliyorum..

gonuldostu
Deneyimli Üye
Posts: 88
Joined: 11 Sep 2005, 17:19
Location: ankara
Contact:

Post by gonuldostu » 10 Dec 2006, 23:35

tanrıya feryatı okumuştu. kaderimin oyunu, beni böyle sevi de okumuştu ya şimdi beni 80 li yıllara götürdünüz, o zamanlar çok dinlerdim

User avatar
VirtuE
Kıdemli Üye
Posts: 590
Joined: 17 Jul 2006, 14:51
Location: Trabzon-Ankara
Contact:

Post by VirtuE » 10 Dec 2006, 23:39

Bilemezsinki
Bir Teselli ver
Ayrılıkta ne buldun
Ben ozman ölürüm
Beni Böyle sev
Kaderimin oyunu
Tanrıya feryat

Gencebaydan bunları okudğunu biliyorum
Orhan Gencebay

Yiyiniz, içiniz fakat israf etmeyiniz. (A’raf Suresi:31)
Bir mum diğer bir mumu tutuşturmakla, ışığından bir şey kaybetmez. (Mevlana)

User avatar
yasakresim
Kıdemli Üye
Posts: 889
Joined: 17 Jan 2005, 17:25
Location: İzmir-Tekirdağ
Contact:

Post by yasakresim » 11 Dec 2006, 00:47

Kervan'da 3-4 sene çalıştı (78-81 arası). Kervan'daki ortaklığından ayrılan Yaşar Kekeva'nın kurduğu Yaşar Plak'a geçti daha sonra.. Gencebay'ın parçalarını Kervan'dayken söylerdi.
::::::
Image
"Türk ulusunun, yürümekte olduğu ilerleme ve uygarlık yolunda, elinde ve kafasında tuttuğu meşale, pozitif bilimdir."
Atatürk, 1933

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests