Yeni Albüm Yorumları Buraya

Kapanmış konulardan yararlanabilmeniz için arşiv bölümüne taşınmaktadır.
Locked

En Sevdiginiz Sarkı Hangisi?

BUGÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN
6
8%
GÜLÜNCE DAHA GÜZEL
4
5%
MÜBAREK
12
16%
BESMELEYLE BAŞLA
1
1%
AŞKIN HESABI OLMAZ
5
7%
YARGISIZ İNFAZ
7
10%
YENECEĞİM KENDİMİ
11
15%
SENSİN BENİM ÇİLEGAHIM
15
21%
GÜNEŞİMSİN
7
10%
SÖYLENMEDİK SÖZ KALMADI
5
7%
 
Total votes: 73

User avatar
sabır taşı
Kıdemli Üye
Posts: 1179
Joined: 26 Jan 2005, 18:32
Contact:

Post by sabır taşı » 06 Feb 2007, 13:22

sohbet koyulaşmiş bakiyorumda :D

allah artırsın... :)

eskiler ile yeniler arasinda karşılaştırma yapıp adaletlice tespitlerde bulunan arkadaslarin yorumlarina katiliyorum..seni arıyorum ayri bir parca dogum günü ayri bir parca.yerleri ayri..ama seni ariyorum daki zenginlik daha farkli bu acikca ortada...teknik olarak yani..

ayrica dogum günü yeni albümde cok güzel aranje edilmiş parcalardan birisi..en azindan kemanlar grubu sarkinin heybetini artiracak derecede icra edilmiş..ordan kurtariyor karizmayi :lol: tabi divaneyi ve ustanın icli yorumunuda unutmayalim

biraz daha genişletilerek icra ve aranje farkli olabilirdi böyle ispanyol vari borazanlar morazanlar falan filan neyse iste o uflemeli calgilarin adi iste ondan :D ama bulend ersoyun sabah aksam azarlayip durdugu sayin orhan gencebay hoca( bu gencebayin tanitimini artiyor allah bereket versin) böyle yapmiş parcayi..bu haliylede guzell...dogum günü..seni ariyorum cok daha ayri yerde tabi..

görüşlerime katilan katilmayan herkese saygilar..

User avatar
murat yaşar
Kıdemli Üye
Posts: 170
Joined: 08 Jan 2007, 18:14
Contact:

Post by murat yaşar » 06 Feb 2007, 15:40

Valla doğru söze ne denir kardeş..Tamamen katılıyorum.Biz değerlendirmelerimizi diğer albümlerle kıyasladığımız için zaman zaman çelişkilere düşüyoruz..
Diğer albümlerdeki zenginlik bu albüme yansımamış...Ayrıca b.ersoy meselesinede değinmişsin...Şimdi yerden göğe kadar haklısın....
SÖYLEYECEK SÖZ KALMADI.....

kıral
Kıdemli Üye
Posts: 110
Joined: 03 May 2006, 00:05
Contact:

Post by kıral » 12 Jun 2007, 22:43

arkadaşlar bu albmüde hangi parçada akordeon kullanulmuış?ben anlayamadım,bilenininz var mı?

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests