YENİ ALBÜM YOLDAMI?

Kapanmış konulardan yararlanabilmeniz için arşiv bölümüne taşınmaktadır.
User avatar
karamanlı
Yeni Üye
Posts: 24
Joined: 25 Mar 2007, 23:18
Contact:

YENİ ALBÜM YOLDAMI?

Post by karamanlı » 08 Apr 2007, 00:23

slm tüm gönül dostları.filmlerde yaptıgı film müzikleri albümü cıkacak diye duydum haberdar olan varmı?

SerdarYilmaz
Kıdemli Üye
Posts: 169
Joined: 22 Sep 2006, 22:35
Contact:

Post by SerdarYilmaz » 08 Apr 2007, 15:21

Selam karamanli.

Film müzikleri albümü Gencebay´in meshur "projelerinin" kapsadigi bir çalisma. Dolayisiyla çikmasi uzayabilir.. Bayagi bir uzayabilir!

User avatar
karamanlı
Yeni Üye
Posts: 24
Joined: 25 Mar 2007, 23:18
Contact:

Post by karamanlı » 08 Apr 2007, 21:49

slm projesi var duydum serdar kardesim ama bir arkadasım piyasaya bu albümle cıkacagını söledi nerden duydugunu sölemedi..inş dogrudur..bende aklıma takıldı sizlere sormak istedim..cok tşkr serdar..

User avatar
genex
Site Admin
Posts: 490
Joined: 15 Jan 2005, 19:46
Location: İstanbul
Contact:

Post by genex » 08 Apr 2007, 22:19

Film müzikleri albümü hazır. Allah gecinden versin vefatından sonra piyasaya çıkacak.

User avatar
HASAN
Kıdemli Üye
Posts: 444
Joined: 13 Dec 2005, 11:45
Location: ANKARA 06
Contact:

Post by HASAN » 08 Apr 2007, 22:38

:(
Onu Anlamak Sanattır

SerdarYilmaz
Kıdemli Üye
Posts: 169
Joined: 22 Sep 2006, 22:35
Contact:

Post by SerdarYilmaz » 08 Apr 2007, 23:19

genex wrote:Film müzikleri albümü hazır. Allah gecinden versin vefatından sonra piyasaya çıkacak.


genex, bu sözüne güleyim mi yoksa aglayayim mi, bilemedim. Ama dogru söze ne hacet... Gidisat ne yazik ki baska türlü göstermiyor.

User avatar
sds20_1907
Deneyimli Üye
Posts: 62
Joined: 26 Nov 2006, 12:14
Location: İStanbul_Ankara
Contact:

Post by sds20_1907 » 09 Apr 2007, 00:35

kardes ne sen sor ne biz söleyelım :cry: :cry:
Hatasız Kul Olmaz Hatamla Sev BEni Dermansız Dert Olmaz Dermana SAr beni
hatasız Kul Olmaz..ORhan Gencebay

User avatar
idam_mahkumu
Site Admin
Posts: 323
Joined: 16 Jan 2005, 19:43
Location: Gaziantep
Contact:

Post by idam_mahkumu » 09 Apr 2007, 09:57

Gönül dostları sakin olun yahu.. :) Kaset kapıda sizdeyin 1 yıl ben diyeyim 6 ay. Bu gidişle Orhan abi hepimizi gömer evelallah..

asakallı
Deneyimli Üye
Posts: 69
Joined: 30 May 2006, 19:02
Location: DENİZLİ
Contact:

Post by asakallı » 09 Apr 2007, 10:53

:( :( :lol:

olsun ne yapalım biz de ömrümüz yettiği sürece bekleriz

User avatar
nikrizruyası
Deneyimli Üye
Posts: 85
Joined: 29 Jan 2007, 16:58
Location: istanbul / Alibeyköy
Contact:

Post by nikrizruyası » 09 Apr 2007, 13:15

allah hepimize uzun ömürler versin amin!!!!

User avatar
murat yaşar
Kıdemli Üye
Posts: 170
Joined: 08 Jan 2007, 18:14
Contact:

Post by murat yaşar » 09 Apr 2007, 15:57

Belki kızacaksınız ama benim projelerden artık hiç ümidim kalmadı...
Pes ettim,olursa tatlı bir süpriz gibi algılıyacağım...Artık çıkarsa 2.5 senede bir albüm onu bekler eskilerle idare ederiz...
Canlı performansı aklıma bile getirmiyorum zaten...Bağlamamı onuda unuttum...Dün popstarda o.gencebay gecesi yaptılar...O gecede bile parsayı bülent aldı..Bir buklecik canlı performans millet bülent bülent naraları attı...
Nerde o gecenin eserlerinin sahibi....Nerde bağlamanın efendisi...
Hadi ses gitti onu anlayabiliriz zamanla,yılların yorgunluğuyla,yada bir takım sağlık sebeblerinden ötürü belki yaşla ilgili olarak kaynaklanan sebeblerden ötürü,,gayet doğal karşılıyorum...
Stütyo ortamı dışında sesi unuttum...Albümden albüme...Yapılacak kaç albüm kaldı onuda bilemem tabii ama ALLAH babamıza sağlık ve uzun ömürler bahşetsin..
Peki yeteneklerinide mi kaybettin sorusu geliyor aklıma..İnsan uzmanı olduğu bir dalda bu kadar naz yapmaz..Gece senin eserlerinden oluşan parçalarla geçerken yarım yamalak playback sana ne getirir...
Keşke onuda yapmasaydı...İnanın artık bakmayacağım diyorum ama dayanamıyorum..

genbay
Kıdemli Üye
Posts: 174
Joined: 24 Sep 2006, 12:23
Location: TEKİRDAG NEVSEHİR
Contact:

Post by genbay » 09 Apr 2007, 16:27

eminimki calaşmalar yapiyo 40. sanat yilina yaklasiyoz baba bos durmuyo ki...bazı işer zaman alıyo dogru örnegin gencebay sözleri kitap olcakmiş, benim arabeksim adinda kitap bunlar olacak işler..derin calışma gerekiyor kitabın cikmasi icinde uygun zamanda cıkmasi daha dogrudur mesela bu 40.cı sanat yilinda olabilir önümüzdeki yıl ,titizligi elden bırakmiyor gencebay bildiginiz gibi...hayirlsiyla olcak allah saglıklı yasam versin orhan abimize...

sevgiler....

User avatar
murat yaşar
Kıdemli Üye
Posts: 170
Joined: 08 Jan 2007, 18:14
Contact:

Post by murat yaşar » 09 Apr 2007, 17:13

İyide güzel kardeşim bu konu edilen projeler nerdeyse 25 senedir gencebayın mevzuu ettiği diğer bir deyimle vadettiği projeler..
Biz bunları son birkaç senede duymadık ki...Bekle bekle nereye kadar..
Şüphesiz zaman alıcı önemli projeler...Hakkını vermek lazım..Ama bu kadar ihmal edilmezki kaldıki daha çıkacağı bile muamma...
Biz kendisinden şehir şehir dolaşıp konser ver diye dilenmiyoruz,biz sinema yada dizi beklentisi içindede değiliz...Kendisi malum sebeblerden dolayı gazino,program yada show yapmıyor zaten yapmasında...
Şu sıralar bir popstar olayı var çok şükür 5 haftaya kalmaz oda biter inşallah...Allah aşkına geriye ne kalıyor..
Albüm dersen eskiden seneden seneye çıkardı şimdilerde 2.5 yıl sürüyor.
Bizler mi çok şey bekliyoruz..Bence hayır..
Bizler gencebayın neler yapabileceğini bilipte neden yapmadığını sorguluyoruz kendi aramızda...
Zaten bu mevzularda olmasa ne konuşacağız neyi bekliyeceğiz...
Popstarda nasıl küçük düşürüldüğünümü,nasıl karizmayı yerle bir ettiğinimi,nasıl ezildiğini mi....Cevabını sen ver..
saygılar...

User avatar
senfonik
Kıdemli Üye
Posts: 239
Joined: 08 Jul 2006, 11:02
Location: GEBZE
Contact:

Post by senfonik » 09 Apr 2007, 17:38

haklısın hemde çok..
dün akşamki programı izleyemedim..izlemek isterdim gencebay haftası ymış..
ama yazdığın ve anladığım kadarıyla gencebay yine pasif kalmış ne ses ne bağlama konusunda...!!artık o hale geldimki çok şaşırmıyo hayret etmiyorum içimdende gelmiyo..yani bu hevesi isteği benden aldı gencebay..dilimizde tüy bitti parmaklar yoruldu yazmaktan..

niye neden yaplmıyo gerçekleşmiyo bu projeler diye..!!?? :(
off off
şuan bir ölmek kaldı eserini dinliyorumdaa bu eseri yapan bir üstad neden konçerto senfoni konusunda çekimser ağır kalır..?
hadi bunları geç...
20 küsür sene oldu bu sözleri ya 40 yıllık sanat yaşamında bağlama virtüözü kabul edilen brinin somut bir kanıtı örneği bağlama albümü olmazmı..?

yoksa bu efsaneler doğrumu çıkıcak..!!!
yani allah gecinden versin vefatından sonra çıkracağı albüm ve projelerdemi saklı bu dünyayı sarsacak çalışmalar..!!

allah sabır verr!!! :?
SENFONİK ŞİİR VE BAĞLAMA KONÇERTOSU İLE YANIP TUTUŞUYORUM..
SEVGİLİ KRAL HAYALMİ GERÇEKMİ BU SÖZLER..
UYANDIR BİZİ..

User avatar
murat yaşar
Kıdemli Üye
Posts: 170
Joined: 08 Jan 2007, 18:14
Contact:

Post by murat yaşar » 09 Apr 2007, 21:36

Kardeş kahrolmamak elde değil..Nedendir bu ürkeklik,nedendir bu kaçmalar,artık dikkat edin playback devri kapanmak üzere herkes canlı canlı okuyor ortamına göre..Bizim ki bağlamayı bile playback yapacak nerdeyse...(yaptığınada defalarca tanık olduk..)
Bu memlekette sen yapmayacaksın konçertoyu,senfoniyide tatlıses mi yapacak,yoksa ferdi,müslüm mü..Tamam herbiri alanında iyiler ama daha yaptığı müziği tarif edemezler onlar...
Ekranlara yasaklı dönemlerde bile kendini bundan daha iyi ifade eder,yazılı basını dim durdururdun..Öyle bir otoriten,saygın,saygınlığın vardı...Halada var ve sen bunları yapanlara prim tanıyorsun...
Deşifre oluyorsun..Oysa sen kapalı bir kutu idin... o hallerin daha iyiydi.

User avatar
HASAN
Kıdemli Üye
Posts: 444
Joined: 13 Dec 2005, 11:45
Location: ANKARA 06
Contact:

Post by HASAN » 09 Apr 2007, 22:39

Acımasız şekilde eleştiri yapma Murat Yaşar.Çok Biliyorsan sen çık canlı şarkı oku bağlama çal da seni görelim.Ne bu kardeşim sanki müzik alimi gibisin.Eleştirinin de belli seviyeleri vardır seviyeyinin dozunu kaçırma.Tüm türkiye onu görünce ayağa kalkıyor yaptığı eserler dünya çapındaki müziklere ilham veriyor.Sen ve senin gibi Eleştirinin dozunu kaçıran kişiler yüzünden forum ne hale geldi.Benden de bu kadar diyorum. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Last edited by HASAN on 09 Apr 2007, 23:17, edited 1 time in total.
Onu Anlamak Sanattır

User avatar
genex
Site Admin
Posts: 490
Joined: 15 Jan 2005, 19:46
Location: İstanbul
Contact:

Post by genex » 09 Apr 2007, 23:01

her lafa kızıp gitmek var mı Hasan, eleştiriler yapılacak bazen hepimiz fevri davranıyoruz. Hemen savaştan kaçmak olur mu? lütfen biraz daha sakin olun.

genbay
Kıdemli Üye
Posts: 174
Joined: 24 Sep 2006, 12:23
Location: TEKİRDAG NEVSEHİR
Contact:

Post by genbay » 09 Apr 2007, 23:02

evet birazdaha sakin...

SerdarYilmaz
Kıdemli Üye
Posts: 169
Joined: 22 Sep 2006, 22:35
Contact:

Post by SerdarYilmaz » 10 Apr 2007, 00:16

Elestiride hakliyiz. Murat Yasar abimin görüslerine katildigimi belirtmek üzere bu mesajimi geçeyim dedim.

Bazilarimiz ise katilmaz, ama bunu elestiren kisiyi karsilarina almaktan ziyade elestirilere neden katilmadigini belirtseler, daha yapici olur düsüncesindeyim. Ayni senaryo durmadan dönüyor.. Bir kisim elestiriyor, bir digeri ise elestireni fazla elestirmekle elestiriyor.. Bu da Gencebay bu çizgisinde devam ettikçe devam edecek galiba..

User avatar
idam_mahkumu
Site Admin
Posts: 323
Joined: 16 Jan 2005, 19:43
Location: Gaziantep
Contact:

Post by idam_mahkumu » 10 Apr 2007, 00:26

yer yer haklı olan insanlar, görüşler var.. Dostlar hepimiz haklıyız.. İnsan olduğumuz için, yaşadığımız için..

Sukunet ortamında çözelim herşeyi.. Fakat bu konuda yineliyorum, ya sabır edeceğiz ,yada çıkıp taksime yürüyeceğiz(DESEM KAÇ KİŞİ ORALI OLUR DERSİNİZ?)

Locked

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests